sobota, 8 grudnia 2012

50 powodów dlaczego Cię kocham .



Kocham Cię :

1. Bo jesteś
2. Bo i Ty mnie kochasz
3. Bo jesteś sobą
4. Bo mnie pocieszasz kiedy jest mi smutno
5. Bo jesteś czułym/skrytym romantykiem
6. Bo jesteś słodki
7. Bo zawsze przyjdziesz z pomocą
8. Bo jesteś kochany
9. Bo jesteś tylko mój
10. Bo jesteś szczery
11. Bo jesteś wierny
12. Bo bardzo ładnie przepraszasz
13. Bo masz poczucie humoru
14. Bo jesteś słodko/wredny
15. Bo zawsze potrafisz mnie rozweselić
16. Bo masz ciemne oczka
17. Bo wspólnie spędzamy chwile
18. Bo kiedy Cię poznałam moje życie nabrało sensu
19. Bo wierzysz we mnie
20. Bo nauczyłeś mnie cieszyć się chwilą
21. Bo czasami ocierasz mi łzy
22. Bo oglądasz ze mną filmy romantyczne a ich nie lubisz
23. Bo potrafisz mnie zaskoczyć
24. Bo tęsknisz za mną
25. Bo jesteś zazdrosny
26. Bo nie potrafisz długo się na mnie gniewać
27. Bo dzięki Tobie moje życie jest kolorowe
28. Bo potrafisz mnie słuchać
29. Bo dzięki Tobie się uśmiecham
30. Bo jestem przy Tobie bezpieczna
31. Bo mogę Ci ufać
32. Bo przy Tobie wszystko jest łatwiejsze
33. Bo mówisz mi, że jestem miłością Twojego życia
34. Bo poświęcasz się, żeby było nam dobrze
35. Bo nie palisz marihuany
36. Bo mamy swój mały świat i swoje kredki
37. Bo pomagasz mi sprzątać w pokoju
38. Bo zawsze potrafisz mi wytłumaczyć ciężkie słowa
39. Bo mogę Cię gryźć
40. Bo lubię Ci dokuczać
41. Bo jesteś inni niż wszyscy
42. Bo masz wszystko czego pragnę
43. Bo akceptujesz moje wady
44. Bo wpadasz do mnie kiedy tylko możesz
45. Bo tak słodko do mnie mówisz
46. Bo każdy Twój dotyk sprawia mi wiele radości
47. Bo tylko na Ciebie mogę liczyć
48. Bo oddałabym za Ciebie wszystko
49. Bo słodko się denerwujesz
50. Booo kocham Cię i już ! <3
 

Dobrej nocy wszystkim c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz