sobota, 8 grudnia 2012

opisy

Więc na sam początek dodam może trochę opisów i cytatów .
* na zdjęciu ja z moim najkochańszm chłopakiem ♥

* oddycham tylko dlatego, że Ty jesteś moim powietrzem. * 

 * Jeden z najczęstszych dylematów: Odpuścić, czy walczyć dalej? *


' A koszulki przesiąknięte jego perfumami były lekarstwem na wszystko ♥ '


' Trzy litery, całe moje szczęście w nich zawarte ' 


' Dziękuję, że mnie kochasz. Bo robisz to  idealnie '




 

 
Miłość jest wtedy, kiedy nawet gdy boli wybrałabyś tego samego człowieka.
 
 
Nie lubię, kiedy Cię nie ma.
 
Mam hardcorowy rozpierdol w mojej psychice .
 
Na koniec świata prosto za Tobą pójdę dnia każdego.
 
 
Ten, kto czuje się wolny, kocha bezgranicznie.
A ten, kto kocha bezgranicznie, czuje się wolny.
 
Życie jest przygodą dla odważnych - albo niczym.
 
przytulił się do niej, a ona zakochała się w tym uścisku <3

ludzie wybierają różne rodzaje śmierci.
jedni się głodzą , inni wieszają. ja postawiłam na miłość.
 
Dzięki Tobie skumałam, że ten brzydki świat jest piękny
i nie liczy się tutaj nic, tylko momenty.
 
Lubię gdy patrzysz na mnie tak jakby inne nie istniały.
 

' Zakochać się mogła w wielu.
Ale pokochać prawdziwie tylko jednego. '
 
bo każda kolejna rozmowa z Tobą to kolejny powód by się w Tobie zakochać.
 
Ciemne oczy i usmiech tak słodki, że powinni tego zabronić .

// ♥ miłość jest piękna , gdy jest prawdziwa .
Nik .
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz